конспекти уроків
Директорская контрольная работа по теме «Имя существительное. Имя прилагательное. Имя числительное»
І вариант
· Запишите слова в 2 колонки: в первую выпишите имена существительные, во вторую - имена прилагательные:
Дерево, деревянный, книга, ученик, осень, обеденный, золотой, вечер, осенний, мамин, Денис, Людмилин, книжный, вечерний, золото, утро, лисий, жираф, город, Херсон, городской, интересный.
· Определите род имен существительных:
Дверь, лед, окно, солнце, морковь, степь, стул, карандаш, кресло, заяц, озеро, школа, енот.
· Запишите, вставляя -н-, -нн-
Мебель..ый, тума..ый, лимо..ый, деревя..ый, соломе..ый, насте..ый, ко..ый, солнеч..ый, осе..ий , безвреме..ый, станцио..ый, здоровее..ый, земля..ой, лебеди..ый, холод..ый .
· Запишите цифры словами:
13 мальчиков, с 37 учениками, о 85 книгах
· Запишите, раскрывая скобки:
Не/веселый, не/верный, не/громкий, а тихий стук; не/теплая, а холодная осень; нисколько не/злая собака; не/брежный, не/взрачный, не/глубокая, а мелкая посуда, не/строгий, а ласковый; не/высокий.
· Измените словосочетания по падежам
Широкий Днепр, интересная книга, шесть дней
Директорская контрольная работа по теме «Имя существительное. Имя прилагательное. Имя числительное»
ІІ вариант
· Запишите слова в 2 колонки: в первую выпишите имена существительные, во вторую - имена прилагательные:
Оса, Николаев, мышиный, мышка, куст, красный, медвежья, крыльцо, мыло, николаевский, сельский, дорога, мокрый, круглый, круг, темень, темный, дневник, ручка, весло, домовой, собачий.
· Определите род имен существительных:
Двор, сад, окно, солнце, соль, степь, диван, карандаш, кресло, зайка, озеро, школа, слоненок, открытка, ученица.
· Запишите слова, вставляя -н- или -нн-:
Са..ый, кури..ый, книж..ый, дорож..ый, авиацио..ый, кожа..ый, ути..ый, голуби..ый, стекля..ый, оловя..ый, дли..ый, стреля..ый, осе..ий, ветре..ый, стари..ый.
· Запишите цифры словами:
800 книг, на 7 этаже, 67 учеников,
· Запишите, раскрывая скобки:
Не/глубокий, не/верный, не/громкий, а тихий стук; не/холодная, а теплая осень; нисколько не/злая собака; не/брежный, не/навистный, не/глубокая, а мелкая посуда, не/строгий, а ласковый; не/добрый.
· Измените словосочетания по падежам
Быстрый олень, глубокая река, восемь книг.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА (9 КЛАС)
За Творчістю Дж. Г. Байрона «МАЗЕПА» та А. Міцкевича«КРИМСЬКІ СОНЕТИ»
- Байрон брав участь у
національно-визвольній боротьбі:
а) поляків;
б) греків;
в) іспанців.
2. Новий тип літературного
героя, створений Байроном, - тип:
а) розчарованого бунтівного індивідуаліста;
б) борця із соціальною несправедливістю;
в) закоханого ліричного героя.
3. Відомості про Мазепу
Байрон узяв із:
а) українських літописів;
б) праці Вольтера;
в) творів Міцкевича.
4. Поема «Мазепа» побудована
у формі спогадів:
а) Мазепи;
б) Карла XII;
в) невідомого польського шляхтича.
5. В молоді роки Мазепа
служив пажем при дворі:
а)
шведського короля;
б) російського царя;
в) польського короля.
6. Кохану Мазепи звали:
а)
Марія;
б) Тереза;
в) Амалія.
7. Мазепу врятували:
а) татари;
б) козаки;
в) звільнився сам.
А. Міцкевич. «КРИМСЬКІ СОНЕТИ»
8. Мотив розбурханої морської стихії найвиразніше звучить у сонеті:
а)
«Плавба»;
б) «Буря»;
в) «Акерманськістепи».
9. Опису Чатирдагу
присвячений сонет:
а)
«Вигляд гір із степів Козлова»;
б) «Бахчисарай»;
в) «Бахчисарай уночі».
10. Колорит мусульманського сходу відтворено у сонеті:
а) «Акерманські степи»;
б) «Вигляд гір із степів Козлова»;
в) «Бахчисарай».
11. Інша назва поеми
«Дзяди»:
а) «Спогади»;
б) «Роздуми»;
в) «Поминки».
12. Головного героя III
частини «Дзядів» звали:
а) Густавом;
б) Конрадом;
в) Адамом...
Для практичної роботи. Альбер Камю «Чума». 11 клас
Тест на знання змісту роману
1.Де відбуваються події:
а) Парижі; б) Орані; в) Венеції?
2. Що стало першою ознакою біди в місті:
а) дохлі щури; б)виїзд людей із міста; в) метушня у місті?
3. Куди від`їжджає дружина лікаря:
а) подорожувати; б) в гості; в) в санаторій?
4. Яку статтю рекомендує лікар написати газетяру Раймону Рамберу:
а) про людей; б) гризунів; в) птахів?
5. Коли почалася епідемія:
а) у квітні; б) у травні ; в) у червні?
6. Хто стане першою жертвою серед людей:
а) воротар; б) службовець мерії; в) журналіст?
7. Хто писав хроніку тих важків часів:
а) Коттар; б) Гран; в) Жан Тарру?
8. Хто першим висловив припущення про епідемію чуми:
а) лікар Кастель; б) лікар Ріє; в) префект?
9. Як поставилася влада до цього повідомлення:
а) була незадоволена;
б)вжила термінових заходів;
в) зволікала з висновками?
10. Яке надійшло офіційне повідомлення:
а) оголосити епідемію чуми;
б) місто вважати закритим;
в) не здіймати паніки?
11. Яка заборона була оголошена в місті:
а) листування; б) телефонних розмов; в)телеграфування?
12. Хто був найбільше задоволений епідемією чуми:
а) Рамбер; б) Коттар; в) Гран?
13. Хто бажав якнайшвидше вирватися із зачумленого міста:
а) лікар Ріє; б) отець Панлю; в) журналіст Рамбер?
14. Назвіть героїв, які допомагають лікарю Ріє під час епідемії:
а) Тарру; б) Коттар; в) Рамбер?
15. Які верстви населення найбільше вразила чума:
а) вояків; б) ченців; в) арештантів;
г) людей похилого віку; д) дітей?
16. Як епідемія чуми впливає на взаємини місцевих жителів:
а) пригнічує їх; б) робить байдужими; в)здружує?
17. Хто створює протичумну сироватку:
а) лікар Ріє; б)лікар Рішар; в) лікар Кастель?
18. Хто із героїв помирає під час епідемії:
а) панотець Панлю; б) Гран; в) слідчий Отон; г) Тарру?
19. Коли чума стала відступати:
а) влітку; б) восени; в) взимку?
20. Яка подальша доля дружини лікаря Ріє:
а) померла в санаторії; б) приїхала додому; в) розвелася з чоловіком?
21. Що трапилося з Коттаром:
а) виїхав з міста; б) був узятий поліцією; в) загинув?
22. Що достеменно знав лікар Ріє:
а) в місто ніколи не повернеться чума;
б) бацила чуми ніколи не вмирає;
в) він врятує людей?
Ключі: 1б; 2а; 3в; 4б; 5а; 6а; 7в; 8б; 9а,в; 10а,б; 11а,б; 12б; 13в; 14а,в; 15а,б,в;
16а,б; 17в; 18а,в,г; 19в; 20а; 21б; 22б